tirsdag 27. desember 2011

NYTT ÅR OG NYE MULIGHETER

NYTT ÅR OG NYE MULIGHETER

Jeg merker at viljen og lysten til å fortsette en god trend bobler i meg.
Selv om vi er midtvinters enda, er det akkurat som om jeg har fått en ny vår innvendig.
Det er så deilig!

Jeg vil bruke bloggen her til å inspirere andre til å ivareta en aktiv og sunn levemåte.
Og det innebærer evnen til å kose seg også:)

I dag har jeg snopt meg nye ski klær. Til jul fikk jeg feller til skiene mine.
Jeg er er rett og slett klar til å nyte det livet og naturen kan gi meg!

ØNSKER ALLE MINE GODE VENNER ET RIKTIG GODT NYTT ÅR!

Vi vil åpne boken. Sidene er blanke.

Vi kommer til å sette ordene der selv.

Boken heter Mulighet og første kapittel er første nyttårsdag.

- Edith Lovejoy Pierce -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar