fredag 8. juli 2011

Lavkarbokarusellen er i gang

Først var jeg veldig i mot dette nymotens greiene som ungdommen lika. Men etter å ha satt meg mer inn i Dr. Sofie Hexebergs bøker, har jeg innsett at det kanskje, muligens er noe i det. Skjønner ka eg menar??
Jeg kommer aldri til å klare et 100% opplegg, for dette er ingen diett; Romlingarna er under endring for ever. Mitt mål blir da å finne en god hverdagsmåte å leve lavkarbo på.
Jeg er helt brand new, fomler og famler og kommer til å gå endel på tryne, men vær da grei og hjelp meg opp igjen:)

Blir glad for tilbakemeldinger og tips.

4 kommentarer:

  1. Så bra!! Det er bare å gi en lyd om du trenger tips eller oppskrifter. Jeg begynner å bli ganske dreven, selv om jeg ikke alltid er like flink... :p

    SvarSlett
  2. Kjempespennende med lavkarbo :) Har ikke prøvd det sjøl, men kjenner mange som virkelig digger det :) Tommelen opp for dere! Pst! Liker måten du skriver på, de e akka så.... akka så.. eg skjønnar ka du menar!

    SvarSlett
  3. Dere er jo ikke så langt unna dere heller da;)
    Og takk for komplimentet:)

    SvarSlett