søndag 19. februar 2012

HURRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR!

BURSDAGSBARNET`S ANBEFALINGER

Jeg har nylig hatt bursdagsbesøk og har i den fobindelse boltret meg litt på kjøkkent.
Det er ikke dagligdags med søtsaker her i heimen, men somme tider bør man ha en kake eller to og servere gjestene.

Valget var enkelt; gulrotkake (en suksess hver gang) og så må det prøves noe nytt. Da ble det snickerskake og lapper.
Jeg fikk veldig god hjelp av min yngste datter, hun bakte gulrotkaken helt på egenhånd!

Oppskriftene til gulrotkake og lapper finner du i den nydelige kokeboken FRISTENDE LAVKARBO. Pga copyright kan jeg ikke gjengi oppskriftene her, men henviser altså til boken og så legger jeg ut lekre bilder:)


Deilige lapper med rørte bær eller lett syltetøy og rømme!


Utrolig nydelig kake som bare smelter på tungen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar